Sunday 23 February 2014

Wan Shalma Enterprise



Wan Shalma Interprise terletak di Kg.Laut 3, Palekbang, Tumpat. Merupakan pemborong yang membekalkan SERUNDING daging tempatan / daging sejuk beku, serunding ayam & ikan yang di pasarkan melalui jenama IKLIMA. Serunding keluaran IKLIMA di hasilkan secara tradisonal.


Selain daripada serunding, IKLIMA turut membekalkan pelbagai produk IKS seperti KEROPOK SEGERA BERLADA dan DODOL PANDAN/MANISAN. Produk IKLIMA merupakan usahawan bimbingan KADA. Wan Shalma Enterprise juga banyak mengikuti program-program untuk lebih memperkenalkan lagi produk IKLIMA kepasaran luar.


Inovasi terbaru yang di gunakan oleh produk Iklima ialah dari segi pembungkusan. Terdapat pelbagai jenis saiz dan paket terbaru yang digunakan oleh produk IKLIMA. Oleh itu, pengguna dapat membuat pelbagai pilihan dengan harga yang murah dan mudah untuk di bawa kemana sahaja.


Kami juga memerlukan pengedar kepada produk kami.Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, boleh hubungi kami ataupun terus ke kedai kami. IKLIMA BERSAMA MEWARNAI HIDANGAN !!!!!

Powered by:
"connecting businesses to the people"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...