Monday 17 February 2014

Menara One Hotel



Menara One Hotel terletak di Belakan New Pacifik Hotel. Dari sini mengambil masa 5 minit ke semua tempat tarikan utama pelancong seperti Pasar Siti Khadijah, Istana Batu, Pusat Bandar, Muzium Negeri dan banyak lagi. Menawarkan penginapan yang menarik buat individu, keluarga, pelancong,perjalanan perniagaan yang berkunjung ke Kelantan.


Tawaran Pakej dengan harga yang murah dan selesa. Terdapat beberapa kategori bilik yang disediakan bermula dengan (Standard Room) Bilik biasa dengan satu katil bersaiz queen untuk hari biasa RM60.00 dan RM 78.00 untuk hari cuti. Bagi (Superior Room) Bilik besar dengan satu katil bersaiz queen RM88.00 untuk hari biasa dan RM98.00 untuk hari cuti. (Deluxe Room) Bilik luas dengan satu katil queen + satu katil single RM108.00 untuk hari biasa dan RM118.00 untuk hari cuti.



Setiap Bilik dilengkapi dengan kemudahan asas yang canggih seperti penghawa dingin,LCD TV bersama astro, mandian panas dan sejuk, cerek elektrik, telefon dan WIFI.


Menara One Hotel turut menyediakan bilik mesyuarat bagi mereka yang ingin mengadakan khusus, mesyuarat, dan sebagainya dengan kadar sewa RM40.00 per jam dan diberikan 10% diskaun untuk pelanggan hotel. Selain itu, terdapat juga bilik karaoke dengan kadar sewa RM30.00 per jam untuk pelanggan hotel dan RM40.00 per jam untuk  pengunjung hotel.


Kemudahan lain yang turut disediakan ialah perkhidmatan pengangkutan (KB sahaja), Fax, dan 24 jam parking percuma.

Buat tempahan Hari ini Juga !!!!

Powered by:
"connecting businesses to the people"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...