Sunday 16 February 2014

AMS Jaya Resources Enterprise



AMS Jaya Resources Enterprise adalah sebuah syarikat yang menjalankan perusahaan madu lebah kelulut. Antara produk madu lebah kelulut yang dihasilkan di ladang ini adalah Madu Kelulut, Madu Lebah, Porpolis, Bee Bread, Skin Care dan Sabun Madu Kelulut.


Antara khasiat madu lebah kelulut adalah untuk membekalkan tenaga, berfungsi sebagai anti-bakteria, anti-fungus, anti-virus, antioksidan serta mengandungi enzim, garam galian, sebatian fenol dan favonoid. Faedahnya dapat merawat luka serta ulser di samping dapat mengawal penyakit diabetes, mengurangkan kerosakan fungsi ginjal, stress aksidanif, menguatkan tulang dan menstabilkan tekanan darah.


Propolis yang merupakan campuran getah tanaman dan cairan khusus yang dikeluarkan lebah berfungsi mengurangkan diabetes mellitus, stroke, hepatitis, kanser, hipertensi, tuberlulosis, batu ginjal serta HIV/AIDS.


Bee bread, iaitu sumber makanan utama larva, adalah campuran polen dengan madu serta air liur dan cairan dari perut lebah berkhasiat untuk memperkuatkan fungsi hati, kantung hempedu, otot, mata, imaginasi dan kreativiti serta mengawal masalah penghadaman dan penyakit hati.


Produk skin care adalah produk yang dirumus khas dari propolis dan minyak zaitun yang mampu merawat penyakit gatal-gatal, ruam, jerawat, jeraga, parut, tumit pecah, perut merekah dan sebagainya.


Untuk maklumat lanjut mengenai produk-produk ini, hubungi AMS Jaya Resources Enterprise hari ini!

Powered by:
"connecting businesses to the people"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...