Wednesday 30 January 2013

KB Arabic Kopitiam





KB Arabic Kopitiam ditubuhkan pada tahun 2008. Ia terletak di Seksyen 25, Jalan Sultan Yahya Petra, Kota Bharu, Kelantan. Ia menyediakan pelbagai pilihan makanan bermula dengan resipi yang terbaik dari tukang masak Arab.



KB Arabic Kopitiam menggambarkan suasana yang mesra untuk pelanggan. Menu utama seperti nasi arab ayam @ kambing, masakan panas seperti char kuey teow dan juga minuman panas @ sejuk.Terdapat 3 orang pekerja dari Arab & 5 orang pekerja Malaysia.






Dengan ruang makan yang luas dan selesa, ia adalah tempat yang ideal untuk fungsi syarikat, perhimpunan keluarga dan sambutan parti. Restoran ini dibuka pada hari Sabtu hingga Khamis dari jam 11.00 tengahari hingga 12.00 malam  untuk makan tengah hari dan makan malam.




Selain itu, KB Arabic Kopitiam menyediakan perkhidmatan tempahan nasi arab ayam @ daging kambing dengan penghantaran secara percuma di kawasan Kota Bharu sahaja. Ia sesuai untuk majlis harijadi, kenduri kahwin dll. Terdapat juga Arabia Spa Carwash bagi perkhidmatan cuci kenderaan yang beroperasi  pada jam 9.00 pagi– 9.00 malam.

Sila hubungi  KB Arabic Kopitiam hari ini !!!

Cari  KB Arabic Kopitiam @ Facebook
or for more information and images, please visit our mini site here.

Powered by:
Xpresszoom - http://www.xpresszoom.com 
"connecting businesses to the people"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...