Wednesday 18 April 2012

Pok Teh Chalet

Pok Teh Chalet menawarkan 1001 keselesaan kepada para pengunjung yang datang ke negeri Cik Siti Wan Kembang. Kedudukan Pok Teh Chalet yang terletak di Kampung Parit Peringat, Kota Bharu amatlah sesuai bagi pengunjung negeri Kelantan untuk menginap dan berehat.



Kedudukan kami yang terletak di Kampung Parit Peringat, Kota Bharu amatlah sesuai bagi pengunjung negeri Kelantan untuk menginap dan berehat kerana kedudukan kami tidak jauh dari bandar Kota Bharu, bandar Kubang Kerian, Pasar Siti Khadijah dan Wakaf Che Yeh yang kebiasaannya menjadi tempat yang paling diminati oleh pengunjung negeri ini..


Kedudukan kami juga tidak jauh dari MRSM Pasir Tumbuh,HUSM Kubang Kerian dan UKM yang amat sesuai untuk dijadikan tempat penginapan bagi keluarga yang menghantar anak-anak serta sanak saudara ke pusat pengajian...


Antara kemudahan yang kami sediakan ialah:

-1@2 bilik tidur
-1@2 bilik air
-1 ruang tamu
-Air-Cond 
-Water heater
-TV
-Peti Ais
-toto tambahan

serta dilengkapi dengan perabut keperluan dan ruang yang amat selesa






Ruang laman yang luas amat sesuai kepada para pengunjung yang menginap disini untuk mengadakan sebarang seperti aktiviti keluarga,BBQ,reunion dan sebagainya





Kepada sesiapa sahaja yang bercadang hendak datang ke negeri cik siti wan kembang, dialu-alukan menginap di sini kerana kami menyediakan penginapan yang amat selesa kepada anda.

For more information and images, please visit or mini site here.

Powered by:
Xpresszoom - http://www.xpresszoom.com 
"connecting businesses to the people"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...